- Din 15 ianuarie, toate canalele din portofoliul Discovery disponibile în rețeaua UPC vor fi incluse și în grila Vodafone TV
- Din 17 ianuarie, în grila digitală UPC se va lansa, în premieră în România, canalul Eurosport 4K
București, 15 ianuarie 2020 – Vodafone România este, din 2020, sponsorul transmisiunilor turneelor de tenis – Grand Slam și circuitul ATP – difuzate de canalele Eurosport. Începând cu Australian Open (20 ianuarie – 2 februarie 2020), clienții Vodafone și UPC vor putea viziona toate meciurile de tenis din competițiile menționate anterior pe canalele Eurosport 1 și 2, disponibile în grilele Vodafone TV și UPC.
Mai mult decât atât, din 15 ianuarie, toate canalele din portofoliul Discovery disponibile în rețeaua UPC (Discovery Channel, TLC, Eurosport 1, Eurosport 2, Animal Planet, Discovery Showcase, Discovery Science, DTX, Investigation Discovery) vor fi incluse și în grila Vodafone TV.
Fie că este vorba despre meciurile de feminin sau de masculin, clienții Vodafone pot vedea oriunde, pe telefon sau tabletă, prin intermediul Vodafone TV, partidele de tenis de la Australian Open, Roland-Garros, Wimbledon, US Open și din Circuitul ATP, pe Eurosport. De asemenea, iubitorii sportului vor putea urmări împreună acasă cele mai importante competiții sportive din lume, de la fotbalul din Premier League și FA Cup, la schi, handbal și snooker prin intermediul pachetelor de televiziune UPC.
În plus, din 17 ianuarie, în grila digitală UPC se va lansa, în premieră în România, canalul Eurosport 4K, care oferă utilizatorilor o experiență superioară de vizionare, datorită rezoluției Ultra HD. Pentru început, noul canal Eurosport va fi disponibil abonaților din București, urmând ca acesta să fie inclus treptat în grilele digitale ale abonaților UPC din toată țara.
Mai multe detalii sunt disponibile aici.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 30 septembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.
Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este un pionier în ceea ce privește platformele sale, punându-și conținutul la dispoziția fanilor, pe orice tip de ecran ecran: de la produse de tipul TV Everywhere, prin portofoliul de aplicații GO, servicii de streaming adresate direct consumatorilor, cum ar fi Eurosport Player, Food Network Kitchen și Motor Trend OnDemand, și până la conținutul creat special pentru digital al grupului Nine Media, parteneriatul de conținut din zona de istorie naturală și non-ficțiune cu BBC, o alianță strategică alături de PGA Tour care a creat gazda internațională a golfului. Portofoliul de branduri premium al companiei cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, MotorTrend, Animal Planet, Science Channel, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, principalul furnizor de conținut sport premium, relevant la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.