Tendințe inedite care vor schimbă viitorul în food delivery

870 0

Firmele de livrare de mâncare gătită precum Just Eat, Grubhub, Foodpanda, UberEats și Deliveroo au capturat cota de piață uriașă cu strategii inedite de marketing și inovațîi ciudate. Pentru a rezistă la concurență și pentru a ține pasul cu cererile clienților în continuă schimbare, proprietarii de firme food delivery ar trebui să țînă cont de ultimele tendințe avansate din tehnologie.

Deci, ce va defini industria livrării de mâncare în 2020 și posibil în anii următori? Iată primele șapte tendințe ale serviciilor de livrare a alimentelor de care trebuie să fiți conștienți.

Milenialii – importanți pentru serviciile de food delivery

Milenianii sau generația Y sunt un public prioritar pentru serviciile de livrare a mâncării, deoarece cheltuiesc cea mai mare pondere din bugetele lor pe mâncare pregătită de restaurante și astfel pe livrare, în comparație cu alte generațîi. Raportul generațional al Technomic menționează că, în 3 din 5 cazuri, milenialii comandă alimente sau vizitează restaurante pentru a le prelua.

Cu o putere mai mare de a cheltui, totuși, aceștia au cerințe mai mari în ceea ce privește livrarea, după care ar trebui să se orienteze și companiile de livrare atunci când vor să inoveze procesul. Cerințele sunt în general cele legate de comandă fără efort, livrare cât mai rapidă sau chiar și echipamente de bucătar profesionale folosite în procesul de gătit.

Noi canale de livrare

Un procent de 60% dintre americani abandonează comenzile de preluare digitală dacă au o experiență slabă pentru clienți, iar 55% dintre adulțîi amedicani doresc un sistem de comandă online mult mai ușor. Având în vedere faptul că platformele de food delivery ar trebui să simplifice foarte mult comandă ar trebui să permită clienților să plaseze comenzi prin toate canalele posibile, cum ar fi social media, asistenți virtuali, dispozitive inteligente, mașini etc.

De exemplu Domino Pizza a fost prima companie care a cucerit Twitterverse și a lăsat oamenii să comande pizza doar prin tweeting-ul unei emoji de pizza pe contul de Twitter al companiei. Înainte de a face asta, cliențîi trebuie să își creeze un profil de client pe site-ul de livrare online al Domino Pizza.

Compania Grubhub a integrat cu Alexa, asistentul virtual al Amazon. Această nouă caracteristică permite clienților să își comande oricare dintre ultimele trei achizițîi de pe site. Când un client ii spune lui Alexa ce dorește să comande, acest asistent virtual plasează comandă și anunță termenul estimat de livrare.

O mașînă poate reprezenta un alt dispozitiv inteligent cu care puteți plasa comandă. Pizza Hut s-a asociat cu Accenture și Visa pentru a crea un sistem de comandă de pizza în mașînă, care permite șoferilor să cumpere mâncare în timp ce sunt pe drum. Visa Checkout este integrat în tabloul de bord al mașinii, astfel încât cliențîi să poată comandă mâncare prin comandă vocală.

Opțiuni moderne de livrare

Companiile de livrare a alimentelor nu mai sunt limitate de forță de muncă. Acestea pot accelera considerabil livrarea și pot reduce costurile operaționale folosind roboți, drone și chiar parașute.

Livrarea cu roboți

Evoluția tehnologiilor AI generează mașini și roboți de livrare cu autovehicule. De exemplu, Just Eat și Starship Technologies au dezvoltat roboți pentru a livra mâncare în Marea Britanie. Acești au șase roți, se pot deplasa până la 4 mile pe ora și pot livra pe o rază de 10 mile. Pentru a naviga folosesc un semnal GPS și camere de luat vederi. Odată ce au ajuns la destinație, clientul trebuie să introducă un cod pentru a i se lasă comandă.

Livrarea cu drone

Livrarea de alimente cu drone a început cu Tacocopter care transporta tacos în zona San Francisco. Apoi am văzut Burrito Bomber în 2012, iar Domicopterul a fost testat de o franciză independența din Regatul Unit din 2013 în Regatul Unit.

După o serie de încercări, teste de temperatura a alimentelor și negocieri cu guvernul, Domino a livrat două pizza gustoase unui cuplu din Nouă Zeelandă prin drone în mai puțîn de 5 minute în 2016.

Livrarea cu parașuta

Ai auzit vreodată despre Jafflechutes? Dacă doriți să va luați Jaffles – un fel de sandwich prăjit – livrat cu parașuta, vizitați Melbourne. Primul restaurant flotant din Melbourne permite clienților să comande pâine prăjite prin PayPal. Apoi, cliențîi trebuie doar să aștepte în locația drop-off marcată cu un X la ora specificată și să-și ia mâncarea. Această abordare de livrare poate atrage clienții și reduce costurile de logistică.

Găsirea de noi nișe pentru livrare

Multe servicii de livrare a alimentelor s-au concentrat pe o nișă specială. Am văzut deja platforme de livrare a alimentelor care apelează la vegani și companii care livrează strict cutii pentru burger sau alimente cultivate la fermă sau smoothie-uri sănătoase.

A fi într-o nișă poate ajută startup-urile de livrare a alimentelor să treacă peste barierele de intrare și să lupte împotriva concurenței intense. Că proprietar al unei afaceri de livrare a alimentelor, ar trebui să fiți atenți la nișele noi care capătă tracțiune, inclusiv lupta cu risipă de alimente, alimente pentru animale de companie și bucătării virtuale.

Aplicații privind deșeurile alimentare

În fiecare an, o treime din alimentele produse la nivel mondial sunt irosite. Aplicațiile de deșeuri alimentare abordează această problema și ajută la salvarea planetei. Acestea ajută restaurantele și magazinele alimentare să scape de resturile și să aprovizioneze persoanele care au nevoie de alimente la prețuri mici.

Aplicații pentru mâncare pentru animale de companie

Industria animalelor de companie este destul de profitabilă: veniturile industriei au ajuns la 72,13 miliarde USD în 2018. Un procent de 68% din familiile americane dețîn un animal de companie și peste 40 % dintre consumatorii americani cumpără mâncare pentru animale de companie online. Livrarea la domiciliu a mâncării pentru animale de companie este deosebit de populară

Aplicații cu o bucătărie virtuală

UberEats a venit cu conceptul de bucătărie virtuală: platforma listează noi feluri de mâncare disponibile doar în aplicația lor. UberEats a decis să ajute restaurantele să evite costurile de exploatare ridicate ale deschiderii unui nou spațiu fizic și să ofere comoditate restaurantelor partenere, permițându-le să folosească spațiul de bucătărie pentru a pregăti preparatele.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *