Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea monitorizează persoanele în vârstă de peste 65 ani și le oferă ajutor

2014 0

În contextul instituirii stării de urgenţă pe teritoriul României şi a măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, stabilite conform art. 8 din Ordonanţa Militară nr. 2/21.03.2020, Primăria Municipiului Râmnicu Vâlcea, prin intermediul Direcţiei de Asistenţă Socială, va identifica şi monitoriza persoanele în vârstă de peste 65 ani, singure, izolate social, fără aparţinători sau altă formă de ajutor (membri de familie, rude, vecini, prieteni), în vederea sprijinirii acestora pentru minimalizarea expunerii în afara locuinţelor. Rugăm, pe acestă cale, administratorii/preşedinţii de asociaţii de proprietari din municipiu, precum şi alte persoane care au cunoştinţă de situaţia unor vârstnici lipsiţi de orice formă de ajutor, sau cu multiple afecţiuni medicale (boli pulmonare cronice, boli cardiovasculare, oncologice, diabet zaharat etc.) să anunţe Direcţia de Asistenţă Socială Râmnicu Vâlcea la numerele de telefon

– 0250-741088 (luni – joi, 8.00 – 16.30, vineri 8.00 – 14.00)

– 0787-823067 (luni – joi, 8.00 – 16.30, vineri 8.00 – 14.00)

la adresa de mail dps_rmvl@yahoo.com, sau la TelVerde 0800 809 809 (gratuit), în vederea realizării unei evidenţe operaţionale a acestora.

                     • • •

 

 

Anunţ din partea Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Râmnicu Vâlcea: nu se eliberează alte acte de identitate decât în cazul pierderii, furtului ori distrugerii celor vechi

În conformitate cu Radiograma nr. 3322024/20.03.2020 a Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, începând cu data de 24.03.2020, pe perioada stării de urgenţă, la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Râmnicu Vâlcea vor fi eliberate acte de identitate doar pentru situaţii deosebite care implică pierderea, furtul ori distrugerea documentului de identitate. Decizia este luată în baza art. 14 din Anexa nr. 1 la Decretul privind instituirea stări de urgenţă pe teritoriul României, care precizează că ”se menţine valabilitatea documentelor eliberate de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă”. Solicitările pentru eliberarea actelor de identitate pentru alte motive decât cele prezentate mai sus vor fi soluţionate numai dacă cetăţeanul poate prezenta un document oficial din care reiese urgenţa.

 

Biroul de Presă

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *