Noi provocări pentru Patricia Pop, prima femeie care traversează România cu tractorul

605 0

COMUNICAT DE PRESĂ

PROVOCAREA ANULUI: Un tractor mai mare, un drum mai lung, mai multe subiecte vizate pentru Patricia Pop, prima persoană care traversează țara la volanul unui tractor.

Patricia Pop, jurnalist și prima persoană care traversează România la volanul unui tractor se pregătește pentru o nouă etapă în traversarea țării. După ce a parcurs mii de kilometri în șapte județe din sudul și patru județe din vestul țării, anul acesta va străbate alte 10 județe din estul si nord-estul țării la volanul unui tractor de 240 CP, un tractor McCormick X7.624 VT-Drive asigurat de APAN Agriculture Equipments. Noul model de tractor X7, roșu, într-o culoare ediție specială, lansat cu această ocazie pe piața românească, va porni pe data de 17 mai, din localitatea Greci, județul Tulcea de unde Patricia își va începe aventura jurnalistică străbătând apoi județele Brăila, Galați, Vrancea, Bacău, Vaslui, Neamț, Suceava, Botoșani și va finaliza traseul pe 11 iulie la Iași. Plecarea se va face de la poalele Munților Măcin, cei mai vechi munți din Europa, o zonă cu o lungă și tumultoasă istorie, aflată la confluența mai multor etnii.

Întregul traseu și filmările realizate în cele 2 luni pentru al treilea sezon al emisiunii ROMÂNIA VĂZUTĂ DIN TRACTOR au misiunea de a promova agricultura, turismul și gastronomia locală, “trei domenii strategice care ar putea ajuta România să renască”, după cum spune Patricia.

Pentru mine România Văzută Din Tractor este o provocare, o luptă pe care o port cu mine, cu lumea largă pentru domeniile în care cred și care contează – agricultura, turismul și gastronomia. Îmi doresc ca România să renască, iar aceste 3 domenii sunt strâns legate de fibra cea mai profundă a ceea ce este autentic românesc. Cu asta cred că putem fi unici și putem ieși în față. Cu fiecare filmare pe care o vom face vom da o șansă fermierilor și antreprenorilor români să se facă cunoscuți, să își spună ofurile, dar să și inspire alți oameni”, a declarat realizatoarea emisiunii înainte de start.

Timp de două luni, în perioada 17 mai – 11 iulie 2021, Patricia Pop și echipa ei de filmare vor vizita zilnic ferme din diverse sectoare ale agriculturii (cultură mare, zootehnie, legumicultură, viticultură, pomicultură, culturi de nișă), va sta de vorbă meșteri populari, cu tineri antreprenori, oameni experimentați, care pot inspira cu poveștile lor. În jurnalul video al acestei călătorii vor fi prezentate locurile de cazare, tocmai pentru a da idei de călătorie celor care vor să descopere noi destinații în România, iar Patricia se va implica și în procesul gătitului alături de oamenii locului pentru a împărtăși lumii din bogăția culinară a Moldovei.

Ca noutate pentru acest an, pe parcursul traseului, un nou membru al echipei, Iulian Șerbănescu va avea misiunea de a realiza o rubrică specială, numită IMPRESIILE CĂLĂTORULUI. “Am acceptat ca o persoană neimplicată în domeniul agricol să ne însoțească și să facă propriul rezumat al zilei. Practic o să vă povestească vouă ceea ce a văzut, cum s-a simțit, ce l-a impresionat pe parcursul călătoriei. Acest video va fi realizat zilnic, de pe traseu, de Iulian Șerbănescu, avocat și fin observator al afacerilor românești“, a explicat jurnalista.

Expediția Patriciei Pop va fi presărată și de subiecte de interes pentru tot mediul economic. “Îmi doresc să vorbim mai mult despre ce înseamnă valorificarea produselor pe o piață extrem de concurențială. Cum reușim să ne standardizăm producția și fluxul de comercializare, cât de mult ne-am maturizat în privința producției? Sunt curioasă să aflu dacă producătorii noștri au înțeles că trebuie să aducă pe piață ceea ce se caută? Cum ne revenim după provocările vremii și a vremurilor? Cum se orientează antreprenorii români în acest moment pe piață, cât de creativi au devenit. Care sunt noile strategii de promovare, este foarte important, pentru că se creează noi trenduri, ne adaptăm unor vremuri noi“, afirma temerara jurnalistă.

Întreaga călătorie va putea fi urmărită în materialele de tip “behind the scenes” ce vor fi postate ca rezumat al zilelor de filmare pe canalul de YouTube JURNAL AGRICOL DE CALATORIE, dar și ulterior pe rețelele de socializare (Facebook, Instagram – România Văzută Din Tractor), până la începerea următorului sezon din 2022. Emisiunile în format TV vor fi difuzate în perioada septembrie – decembrie 2021, pe postul AGRO TV, în fiecare vineri (premiera) de la orele 20.00, cu reluări sâmbăta (de la 17.00) și duminica (de la 23.30), iar pe postul TELE Moldova Plus, în aceeași perioadă, în zilele de marți (premiera), miercuri și joi (reluare) de la orele 19.15.

ROMÂNIA VĂZUTĂ DIN TRACTOR este un proiect de țară susținut de parteneri care cred în misiunea Patriciei. “Sunt companii care au avut încredere în mine, care simt că România merită promovată și au pus umărul pentru ca noi să scoatem la lumină poveștile de viață și de business ale oamenilor care produc în această țară. Mulțumesc APAN Agriculture Equipment, Argo Tractors, McCormick, cei care au oferit această bijuterie imensă, McCormick X7.624 VT-Drive, tractorul cu care eu voi călători, partenerilor noștri de mobilitate SIXT GROUP ROMÂNIA, partenerilor media – AGRO TV și Tele Moldova Plus, partenerilor instituționali USAMV Iași, companiei Bayer, un colos în protecția și sănătatea plantelor, GS1 România, singura asociație profesională non-profit autorizată să emită și să gestioneze codurile de bare la noi în țară, Romchim Protect, producător român de îngrășăminte, Carmeuse, experți în îmbunătățirea calității solului, Groupama Asigurări, Expert Agribusiness – producători români de hibrizi de porumb și floarea-soarelui, Sopema și Aldahra Agricost, două ferme pe care le cunoașteți deja și Agrolact Moldova, fabrica de la Bacău, care a scos pe piață gama de produse lactate Huzur”.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *