Centrele de relații cu clienții și serviciul de call-center ENGIE Romania vor fi închise luni, 9 iunie

47 0

Centrele de relaţii cu clienţii ale ENGIE Romania vor fi închise luni, 9 iunie, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. De asemenea, serviciul de call-center național va fi indisponibil.

Clienții care au nevoie de asistență pot utiliza formularul de contact, disponibil pe site-ul engie.ro. Informații utile cu privire la situația de consum pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store și Google Play.

Pentru solicitările care nu necesită prezența fizică într-un centru ENGIE, clienții pot folosi formularul de contact disponibil pe www.engie.ro sau pot apela Call Center-ul ENGIE, la numărul 021.9366, disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00.

 

Începând de marți, 10 iunie, Centrele de Relații cu Clienții și serviciul de call center revin la programul obișnuit de funcționare.

 

Despre ENGIE Romania

 

Grupul de companii ENGIE Romania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, producție din surse regenerabile și furnizare de energie electrică, precum și soluții verzi și servicii tehnice pentru instalaţii de gaze naturale şi centrale termice. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2.3 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de 23.786 km, deţin o capacitate de producție din surse verzi de 211 MW şi au peste 4.400 de angajaţi. Grupul ENGIE Romania a realizat investiții în valoare de 1.743 milioane de euro din 2005 până la 31 decembrie 2024.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *