Situația companiilor românești în statistica PwC România

949 0

„Marea majoritate a companiilor doresc să își păstreze angajații și să reducă efectele negative asupra acestora. Din păcate, soluțiile sunt limitate și dificil de anticipat într-un climat imprevizibil care duce la scăderea neașteptată a veniturilor într-un termen foarte scurt. Efectul crizei este unul de domino, afectând tot mai mult industrii. Guvernul a luat un prim set de decizii, dar trebuie să continue monitorizarea foarte atentă a problemelor ca să reacționeze la timp cu alte măsuri de sprijin și, astfel, să salveze cât mai multe companii și angajații acestora”, a declarat Daniel Anghel, Partener, Liderul serviciilor fiscale și juridice PwC România.

Studiul a inclus o serie de întrebări referitoare la întreruperea totală sau parțială a activității, restrângerea acesteia, reducerea cifrei de afaceri și capacitatea de a plăti salariile. Conform răspunsurilor:

19% au întrerupt total activitatea

18% au întrerupt parțial activitatea

19% nu au întrerupt activitatea, estimează o scădere a cifrei de afaceri cu 25% și au capacitatea de a plăti salariile

10% nu au întrerupt activitatea, anticipează reducerea cifrei de afaceri cu 25% și nu au capacitatea de a plăti salariile

20% și-au restrâns activitatea, iar afacerile se vor reduce cu mai mult de 25%

14% nu preconizează o scădere a cifrei de afaceri.

Studiul PwC România HR Barometru a fost derulat în perioada 23-26 martie, pe baza informaţiilor furnizate de 91 de companii din sectoarele: bunuri de larg consum, auto (producție și distribuție), transporturi, farmaceutic, IT&C, servicii financiare, energie (producție, utilități, distribuție), distribuitori (retail & logistică), servicii externalizate, altele.

Citiți mai multe pe https://www.secundatv.ro/business/covid-19-loveste-afacerile-37-s-au-intrerupt-27-apeleaza-la-somajul-tehnic-studiu-163040.html/

Articole asemănătoare

LIN START-UP (SMIS 106058)

Postat de - 2 februarie, 2021 0
FacebookTwitterCOMUNICAT DE PRESĂ FINALIZARE PROIECT   Asociația C4C – Communication for Community (www.c4c.ro) și Asociația Centrul de Resurse pentru Organizațiile…

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *