Santaj la nivel înalt. Zuckerberg și-a învățat lecția. E cu noi.
În fața unui boicot la care participă și companii super-mari precum Starbucks și Coca-Cola, Zuckerberg nu pregătește un răspuns radical și consideră că este mai mult vorba de o criză de PR, decât de o amenințare serioasă la adresa companiei, scrie The Information. Șeful companiei spune că nu are de gând să schimbe regulile. ”Cred că toți acești advertiseri vor reveni destul de curând pe platformă”.(sursa Hotnews)
Zuckerberg și-a învățat lecția atunci când a vrut să-l cenzureze pe Donald Trump. Și lecția de atunci i-a spus că cei mici și mulți contează. Că dacă-i pierde pe aceștia la cine să mai dea reclamă granzii de mai sus?
Marilor companii, precum cele de mai sus, a început deja să le scadă vânzările deoarece fanii facebook s-au unit și au început boicotul produselor lor.
Adică cum, celor mulți și mici, să li se interzică dreptul de a-și spune opinia? Ce glumă!
Poate că este cazul ca și noi românii să învățăm lecția asta.
Nu vă mai lăsați șantajați, nici măcar de măști.
Curierul de Râmnic