CHAT – un nou serviciu electronic al ANAF

1159 0

Agenția Națională de Administrare Fiscală lansează CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro,  începând cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center

Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.

Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.

 Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media

Articole asemănătoare

Comunicat de presă privind participarea unei delegații a Autorității Electorale Permanente la cea de-a 3-a reuniune a „Rețelei privind justiția electorală din Europa și Eurasia”, organizată de Fundația Internațională pentru Sisteme Electorale la Skopje, Macedonia de Nord

Postat de - 16 mai, 2022 0
Domnul Ionuț Bălașa, directorul general al Departamentului coordonarea și monitorizarea activităților în teritoriu și domnul Mircea Preoțescu, șeful Departamentului coordonarea…

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *