În perioada 29 noiembrie – 1 Decembrie, centrele de relaţii clienţi ale ENGIE Romania vor fi închise, cu excepția punctului de vânzare ENGIE din Băneasa Shopping City din București, care va funcționa conform programului obișnuit al centrului comercial. Începând de joi, 2 decembrie, se revine la programul obişnuit de funcţionare, disponibil pe site-ul companiei, engie.ro.
De asemenea, marți, 30 noiembrie, și miercuri, 1 Decembrie, serviciul de call-center național va fi indisponibil.
Clienții pot transmite solicitările lor prin formularul de contact de pe site-ul engie.ro https://www.engie.ro/contact/.
Informații utile cu privire la situația de consum pot fi accesate direct în contul de client ENGIE sau prin intermediul aplicației mobile ce poate fi descărcată gratuit din App Store şi Google Play.
Ne cerem scuze clienților pentru eventualele inconveniențe create și îi așteptăm în centrele noastre începând de joi, 2 decembrie, conform orarului obișnuit, sau online.
Grupul ENGIE este o referință globală în domeniul energiei și al serviciilor cu emisii reduse de carbon. Alături de cei 4.000 de angajați din România, de clienți, parteneri și părți interesate, ne angajăm să accelerăm tranziția către o economie cu impact neutru în ceea ce privește emisiile de carbon, printr-un consum redus de energie și soluții prietenoase cu mediul. Inspirați de ambiția noastră, îmbinăm performanța economică cu producerea unui impact pozitiv asupra oamenilor și planetei, bazându-ne pe activitățile noastre cheie – gaze naturale, energie electrică, servicii tehnice – pentru a oferi soluții competitive clienților noștri.