În cadrul proiectului ”Servicii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor on-line şi reducerea birocraţiei la nivelul municipiului Râmnicu Vâlcea”, pe site-ul Primăriei municipiului Râmnicu Vâlcea, la adresa www.primariavl.ro, există posibilitatea programării on-line pentru operaţiuni ce sunt de competenţa Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor: eliberare de acte de identitate, stabilirea datei căsătoriei civile sau transcrierea certificatelor sau extraselor de stare civilă. Operaţiunea se poate face foarte uşor, prin accesarea meniului ”Servicii Electronice”, apoi a secţiunii ”Rezervări online”, după care se alege opţiunea dorită şi se face programarea efectivă. În felul acesta, se elimină aglomeraţiile, se reduce timpul de aşteptare şi, implicit, se diminuează expunerea cetăţenilor la riscul de contractare a Covid-19. Proiectul ”Servicii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor on-line şi reducerea birocraţiei la nivelul municipiului Râmnicu Vâlcea” a devenit operaţional în toamna anului trecut ca urmare a unei finanţări nerambursabile de aproape 3 milioane de lei în cadrul Programului Operaţional Capacitate Administrativă (POCA).
Biroul de Presă