București – Companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia, parte a grupului PPC în România, au fuzionat începând cu data de 31 decembrie 2024. Această fuziune marchează un pas important în strategia grupului de companii PPC din România, având ca obiectiv eficientizarea activității de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale, reducerea impactului volatilității pieței de energie din România și îmbunătățirea flexibilității strategice, astfel încât clienții să beneficieze de servicii de calitate la costuri competitive.
„Prin unificarea operațiunilor sub o singură companie de furnizare, PPC Energie nu doar că își consolidează poziția pe piața de energie din România, ci pune un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței clienților. Fuziunea ne permite să oferim servicii cu valoare adăugată, cum ar fi soluții energetice avansate și suport personalizat, asigurând în același timp calitate superioară și accesibilitate în toate interacțiunile cu clienții noștri”, a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.
În perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, unele servicii oferite de PPC Energie, inclusiv aplicația myPPC, sunt temporar indisponibile, pentru a se asigura actualizarea sistemelor informatice, pentru scopul fuziunii. În zilele de 30, 31 decembrie și 3 ianuarie, operatorii call center vor putea prelua solicitările clienților.
În această perioadă plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025.
În urma fuziunii, contractul de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia SA vor fi gestionate de către PPC Energie S.A., fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași. De asemenea, clienții PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleași servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro, a aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicațiilor mobile myPPC. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor și înregistrarea indexului. Tot aici clienții pot accesa oferte competitive pentru energie electrică și gaze naturale, precum și soluții energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice și echipamente eficiente energetic.
Pentru asistență, clienții pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.
Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC.