Firmele mai sus amintite au ținut economiile tuturor tărilor în viață.
Există state care înteleg acest lucru și state care nu. Există state precum SUA, care înteleg să recunoască public acest lucru și există state, precum al nostru care, în continuare, pune piedici.
Noi, cei de la Curierul de Râmnic am scris și nu o dată, despre acest lucru.
Acest coronavirus, această criză ar trebui să schimbe radical modul de tratare și, mai ales, modul de impunere al firmelor de transport, de curierat și al subcontractorilor acestora. Și propunem cateva lucruri de bun simț, asta ca să nu intram în amănunte și să demonstrăm că statul nostru blocheaza permanet activitatea acestor firme.
În primul rand, statul trebuie să-si asume de urgență construirea de autostrăzi. Ce rost are să-i impui unui șofer pauza de 45 de minute dacă, el merge în șir, pe valea Oltului, cu 50 de kilometri pe oră.
În al doilea rând, facilități fiscale. Impozite mai mici, chiar deloc și, neapărat, deducerea tuturor cheltuielilor de investiții, pe o periada de 5 ani de la aplicarea pentru această facilitate.
În al treilea rând, subvenționarea asigurărilor pentru mijloacele de transport.
În al patrulea rând, scutirea de impozit pentru soferii angajați cu salariul minim.
Și ar mai fi multe de spus și sperăm ca statul român se va trezi.
Curierul de Râmnic
https://twitter.com/WhiteHouse/status/1250895001636216837
„În războiul împotriva virusului, camionagii americani sunt soldații care ne duc la victorie”, a declarat Trump la eveniment, a cărui temă a fost „Mulțumesc Domnului pentru camionagii”.