Ministrul Muncii a anunțat că face curățenie!

167 0

”Ca să facem treabă, mai întâi curățăm! Cea mai bună curățenie: scoatem totul la lumină. Mâine dimineață Ordinul prin care cer să se centralizeze și să se publice subvențiile, la zi, din toată țara, pentru angajarea șomerilor, pleacă spre ANOFM. Mulți bani europeni au fost la dispoziția ANOFM-urilor pentru a le acorda firmelor ca să angajeze persoane peste 18 ani sau peste 45. Vom afla cum s-au dat, transparent sau preferențial și ce s-a întâmplat cu banii. Mă interesează rezultatele”, scrie doamna Alexandru pe rețeaua de socializare.

Ministrul Muncii spune că ”nicio firmă care a făcut treabă nu are de ce să fie deranjată de măsura mea. Vrem același lucru: corectitudine și cât mai mulți oameni în piața muncii din România. Nu regret că mai și deranjez – lucrurile care nu sunt în regulă.”

Să mai spunem că doamna Violeta Alexandru a sunat personal de la minister toate casele de pensii din tară pentru a vedea cum răspund acestea eventualelor solicitari ale pensionarilor. Și a postat filmul pe facebook. E util să vă spunem că din 41 de case de pensii au raspuns la telefon doar 12.

Test telefonare Case Județene/locale (pentru București) de Pensii.

De la pensionar la membru al familiei unei persoane în vârstă, Ministru sau cetățean, Casele Județene de Pensii trebuie să raspundă tuturor la telefon.Am făcut, în zilele lucrătoare dinainte de Crăciun, un simplu test. Am telefonat fiecărei Case Județene/locale (pentru București) de Pensii. Iată doar 10 apeluri în filmarea de mai jos. Am vrut să am propria opinie, în completarea experiențelor pensionarilor care mi-au trimis mesaje pe această temă. Sunt probleme și cu modul în care se vorbește pensionarilor care ajung la Casele de Pensii.În 2 săptămâni, lucrurile se vor schimba. La nivelul țării, din 41 de Case Județene de Pensii apelate, doar 12 au răspuns la telefon. Am avut și surprize plăcute, inclusiv Case județene care preiau cereri și documente online. Și un sector al Municipiului București lucrează deja în online. Deci, se poate! Voi discuta fiecare caz la prima videoconferință cu reprezentanții Caselor, organizată la începutul anului.Primul contact între instituțiile din coordonarea Ministerului Muncii și cetățeni este, de foarte multe ori, prin intermediul telefonului. Oamenii cer minime îndrumări. Au nevoie de confirmarea unor informații afișate pe paginile de internet. Dacă le-ar primi, o parte dintre problemele ridicate s-ar lămuri de la început. Sunt oameni în vârstă cei care sună, de regulă. Pentru ei, oferirea unor minime informații, prin telefon, contează mult, salvează un drum parcurs cu dificultate de acasă la instituție. Aceștia se deplasează greu, mai ales în sezonul rece.Revin cu informații despre cum arată astăzi contactul dintre celelalte instituții din coordonarea MMPS și cetățeni, inclusiv companii, care intră în contact cu noi. Dincolo de bilanț în cifre și fraze, mandatul meu este despre oameni.#respectpentrutotibeneficiariiserviciilornoastre

Publicată de Violeta Alexandru pe Luni, 30 decembrie 2019

 

Articole asemănătoare

„ACCES 360°”

Postat de - 28 ianuarie, 2020 0
FacebookTwitterFONDUL SOCIAL EUROPEAN Proiect co-finantat prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020 Axa prioritară 3: Locuri de muncă pentru…

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *