Oysho și Massimo Dutti susțin 245 de copii din programul Pâine şi Mâine

1030 0

Oysho și Massimo Dutti susțin 245 de copii din programul Pâine şi Mâine, desfăşurat de Fundaţia World Vision România

Copiii vor primi zilnic o masă calda și îşi vor face temele la şcoală, după ore

 

Oysho și Massimo Dutti susțin Fundaţia World Vision România şi oferă o nouă şansă la educaţie pentru 245 de copii din mediul rural, prin programul Pâine şi Mâine. Programul derulat de Fundaţia World Vision România ajută copiii din clasele primare care locuiesc în sate defavorizate din România să meargă la şcoală, oferindu-le o masă caldă în fiecare zi şi sprijin pentru realizarea temelor.

Iniţiat în 2016, Pâine şi Mâine îşi propune îmbunătățirea nivelului de educație şi reducerea abandonului școlar în rândul elevilor de școală primară din comunităţi defavorizate din Dolj, Vâlcea, Vaslui și Cluj. În acest moment, în program sunt incluși 1.259 de copii.

Programul le oferă copiilor o masă caldă pe zi (cu două feluri și un desert) și posibilitatea de a se pregăti în fiecare zi, timp de două ore, într-un program de tip „Școală după școală”, sub coordonarea unui profesor angajat special pentru acest proiect. Astfel, proiectul previne abandonul școlar pentru că familiile nevoiașe nu mai au grija hranei zilnice pentru copii, iar elevii pot să-și facă temele într-un mediu sigur și liniștit.

De ce a fost nevoie de acest program?

  • La țară, 1 din 11 copii merge la culcare flămând.
  • 34% dintre copiii de la țară trăiesc în sărăcie extremă.
  • 1 din 4 copii din mediul rural suferă de deficit de fier (anemie feriprivă).
  • 2 din 3 familii au fost nevoite să cumpere în ultimul an alimente ieftine (71%) sau în cantități mai mici (61%).
  • La nivel național, rata abandonului școlar este de 16,4%, media UE fiind 10,1%.
  • 1 din 4 copii din mediul rural renunță la școala din cauza sărăciei.

“Le mulţumim noilor noştri prieteni de la Oysho și Massimo Dutti pentru că au ales să investească în educaţia copiilor din mediul rural. Doar cu parteneri asemenea lor, responsabili şi dedicaţi cauzelor sociale, reuşim să schimbăm generaţiile viitoare. Pentru că atunci când reuşim să educăm un  copil, transformăm o comunitate şi, prin eforturi comune continue, transformăm o ţară întreagă. “,a declarat Mihaela Nabăr, Director Național World Vision România.

 

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.

www.worldvision.rohttp://www.facebook.com/WorldVisionRomania, http://blog.worldvision.ro/

  

OYSHO

Oysho, companie a grupului Inditex (alături de Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Zara Home și Uterqüe) a fost creată în 2001 și furnizează cele mai noi tendințe în materie de lenjerie intimă. Clientele pot găsi atât articole sofisticate și feminine, cât și accesorii unice și produse de îmbrăcăminte casual, confortabile și moderne. În plus față de liniile sale de lenjerie, Oysho a creat noi linii de produse: articole sport, articole de casă, costume de baie, accesorii și încălțăminte.

Oysho a deschis până în prezent peste 600 de magazine în 44 de țări.

MASSIMO DUTTI

Cu peste 800 de magazine în 76 de țări, Massimo Dutti, companie a grupului Inditex (alături de Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe) reprezintă designul universal ce trece toate barierele.

Brandul prezintă o selecție amplă de colecții – de la ținute urbane și sofisticate la look-uri casual, întotdeauna caracterizate de o eleganță impecabilă.

Massimo Dutti combină stilul clasic și modern, folosind cele mai noi materiale pentru a da hainelor un stil practic, confortabil și de înaltă calitate. Texturile fine, fibre naturale 100% și combinațiile ingenioase redau o imagine impecabilă, ce dau un confort maxim.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *