Alphabet, compania mama a Google, continuă se conducă pe piață mondială de anunțuri digitale cu câștiguri și rezultate mai bune decât se așteptau pentru raportarea trimestrială a anului 2020.
Depășind estimările analiștilor, gigantul tehnic din California a raportat venituri pe acțiuni de 9.87 USD pe venituri de aproape 41.15 miliarde USD. Totodată, analiștii au estimat 40.33 miliarde de dolari care au depășit așteptările de vânzări din mijlocul pandemiei coronavirusului.
Google câștigă în față concurenților
Datorită ultimelor câștiguri Google înregistrate, este evident că spațiul digital continuă să fie un lider care lucrează în favoarea companiilor care doresc să beneficieze de audiență calificată. Cu toate că Google concurează cu Facebook și Amazon la bugetul de publicitare digitală, motorul de căutare rămâne la fel de popular că YouTube și Cloud, în ciuda încetinirii globale generate de pandemia de coronavirus.
Crește numărul utilizatorilor de YouTube și Google Cloud câștigă teren
Odată cu distanțarea socială a multor utilizatori și a instaurării stării de urgență și a izolării la domiciliu, s-a înregistrat o creștere a utilizatorilor de YouTube, dar și a anunțurilor de tot felul, inclusiv a celor pentru campaniile prezidențiale. Pe măsură ce întreprinderile se adaptează noilor metode de lucru, Google Cloud capătă tot mai mult teren, devenind esențial în acest proces. Totodată, acesta ajută lucrătorii să rămână conectați în timp ce lucrează de la distanță.
Muncă se va mută în domeniul digital
Sundar Pichai, CEO Google, a declarat că “pandemia va schimbă pentru totdeauna mentalitatea de marketing a tuturor și implicarea consumatorilor. Oamenii vor începe să treacă la muncă digitală în educație și medicină.”
În 2019, veniturile publicitare pe YouTube au crescut cu 36%, ceea ce reprezintă 10% din afacerile generale ale Alphabet, părintele Google. Google continuă să mențînă YouTube în centru publicității digitale că pe un instrument necesar pentru a atinge o audiență și mai largă.
YouTube – o modalitate de a atrage clienți
Zach Hoffman, CEO și fondator al Exults, observă că dezvoltarea și creșterea prezenței digitale prin reclame video este o modalitate excelență de a face față concurenței și a obține impresii suplimentare pentru brand. Astfel se câștigă teren în față publicului țintă, în special utilizatori care petrec mult timp vizionând videoclipuri YouTube în perioada carantinei.
Exults Marketing analizează impactul Google
Exultis Marketing este o companie cu servicii complete de marketing pe internet. Această se bazeza pe rezultate pentru clienții săi și oferă o gama completă de servicii de internet marketing pentru a atinge obiectivele propuse, printre care și servicii Google Ads.
Exults Marketing analizează impactul pe care Google l-a avut asupra schimbării tehnologiei și marketingului prin faptul că a dinamizat consumul media. Succesul raportat al gigantului motorului de căutare Googel nu reprezintă o surpriză pentru Agenția de Marketing Internet Exults, o agenție specializată în marketing digital, inclusiv platforma de marketing Google Ads