Ultimele actualizări la Google Shopping și anunțuri hoteliere

570 0

Anunțurile gratuite la cumpărături Google sunt o nouă caracteristică “curbside pickup” și, totodată, o strategie de licitație pentru anunțurile hoteliere. În ultima luna au fost anunțate câteva modificări la reclamele Google Shopping și Hotel Ads. Iată elementele importante care ar trebui știute.

A revenit Google Shopping Ads gratuit

Din cauza situației create de coronavirus, spre finalul lunii aprilie, Google a anunțat agențiile de servicii Google Ads va permite utilizarea gratuită a serviciului Google Shopping.

Google a recunoscut încordarea exercitată asupra firmelor care au fost nevoite închidă magazinele fizice și își da seama de importantă retailului online, acum mai mult oricând. în multe alte cazuri, pentru mulți comercianți, online-ul este în prezent singurul mediu în care magazinul mai poate genera vânzări și venituri.

Începând cu sfârșitul lunii aprilie, rezultatele cumpărăturilor au început se bazeze fundamental pe rezultatele organice. Sunt voci care spun acesta este modul în care Google încearcă revină la Amazon, mai ales acesta domină de luni de zile spațiul de căutare cu amănuntul.

Reintroducerea listelor organice în rezultatelele cumpărăturilor ar putea îmbunătăți relevanță pentru unii utilizatori, atrăgându-i în cele din urmă, către Google pentru căutările cu amănuntul.

Ce înseamnă această schimbare pentru retaileri

Momentan, efectul acestei modificări este relevant dar pentru magazinele din SUA, însă Google își propune extindă lucrurile și în alte țări în cursul anului. În momentul în care va deveni disponibil, însă, comercianții cu amănuntul vor trebui se alăture la Google Merchant Center pentru a fi concepute listele. Acesta este un proces pe care Google spere îl eficientizeze în viitorul apropiat, astfel încât comercianții poată lista direct produsele, fără a mai fi nevoie de un feed.

Dacă aveți deja un cont Google Merchant și un feed încărcat, nu mai este necesar faceți nimic pentru a beneficia de listarea gratuită a produselor.

Curbside pickup – o nouă funcție preluată în cumpărături

Curbside pickup este o nouă caracteristică testată pentru a ajută comercianții care folosesc anunțuri de inventar local. Acesta este un indicator care apare scris cu litere negre deasupra produselor eligibile, atunci când utilizatorul navighează pe Google Shopping.

Pentru a utiliza această caracteristică, agenții de publicitate trebuie activeze store pickup și utilizeze o aplicație specială.

Modificări ale taxelor publicitare la anunțurile hoteliere

Într-o idee similară, Google a făcut și modificări la taxele de anunțuri hoteliere. Acest lucru înseamnă cei din domeniul hotelier nu mai trebuie plătească nimic dacă un client anulează o camera care a fost rezervată prin Google.

Se încearcă o strategie de ofertare în care proprietarii hotelului plătesc comisionul doar atunci când călătorul ajunge efectiv în hotel. De asemenea, va fi prezent un filtru care permită călătorilor vadă doar hotelurile care oferă opțiunea de a anula gratuit rezervarea făcută.

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *