Dom’ Ministru , câți din cei care excelează fac performanță doar cu pregătirea din școală ?

537 0

Meditațiile pot ridica nota la Bacalaureat chiar și cu trei puncte, cică. Peste 70% dintre elevii cu media peste 8 la Bacalaureat au făcut pregătire suplimentară, lucru confirmat de profesorii care, probabil, practică meditațiile.
În pandemie, jumătate dintre elevii din România, care au participat la acest studio, au făcut meditații pentru Bacalaureat. Părinții lor au sperat astfel că vor compensa lipsurile acumulate în perioada școlii online. Pregătirea suplimentară a însemnat, însă, un efort financiar uriaș pentru unele familii.
Ministrul Educației zice că în orice alt stat este întâlnit acest fenomen de susținere a pregătire a copiilor prin meditații, dar nu se referă la cele cu bani, ci la programul orelor remediale, adică meditațiile în școală. Se pare că, cine a apelat la orele remediale, a avut o șansă în plus.
Dar problema e alta.
În condițiile în care copiii au nevoie de meditații ca să aceadă la un liceu sau la o facultate, CE ÎNVĂȚĂMÂNT MAI E ĂSTA??? Nu cumva programa școlară e infernală și materia e mizerabil concepută, iar ghiozdanele cocoșează copiii???
Domnilor profesori de la care copiii nu învață sau nu înțeleg aproape nimic, CE FACEȚI CU COPIII ÎN CLASĂ? Pentru ce sunteți plătiți binișor? Doar fiindcă le dați tone de teme pentru acasă, pentru care, părinții au nevoie și ei de meditatori sau consiliere?
ASTA MAI E ȘCOALĂ?
Iată opinii. Ale altor dascăli, care chiar fac carte cu elevii lor, sau ale unor părinți exasperați de mizeria care este învățământul românesc, nu că pe vremea Ciuruitului ar fi fost mai grozav, dacă e să ne amintim exemple precum Vanghelie, Grapini sau Becali, ori Mitralieră sau Ciolacu.
Atunci, secția Uman fusese desființată!!! Programa ceaușistă era impregnată cu matematică vârâtă pe gât cu lopata și discipline tehnice, de format sculeri-matrițeri, oțelari, cultivatori pe câmp sau textiliste. Halal opțiuni, tovarăși nostalgici și amnezici!
Deci:
Ion N.: Același discurs fără rost, fără nici măcar o soluție privind programa școlară…
Nicolle M.: Cred că este o mare diferență între a perfecționa un copil într-o anumită direcție sau a-l ajuta unde are dificultăți și a face meditații pentru a suplini „bubele” sistemului nostru educațional.
Irina F.: Domnule ministru, care sunt sursele dvs de informare? Sunteți penibili de ani, de zeci de ani! Cultivați mediocritatea și analfabetismul funcțional. Deschideți -vă mintea și analizați cu simț al realității câți dintre cei care iau note de cel mult 5 fac meditații/pregătire în particular?
Câți din cei care excelează fac performanță doar cu pregătirea din școală? Acesta este cel mai bun indicator al performanței sistemului de învățământ.
Ia aminte, dom’ Ministru!

K.R

Articole asemănătoare

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *