Fiindcă tot avem DEEP FOREST FEST, aflați că Vibe FM va reveni la formatul tematic-dance și va fi partener TOMORROWLAND

60 0

Dacă v-ați obișnuit cu idea că România este deschisă numai unor anumite genuri muzicale în FM sau pe posturile TV, ceea ce înseamnă latino, manele, sârbe și hip-hop, poate și ceva rock, asta în ciuda faptului că avem unele din cele mai mari și importante festivaluri de muzică electronică din lume, iată că nu e chiar așa.
Vestea bună, pentru cei sătui până în gât de muzicile anoste repetitiv-obsesive cu care v-au tratat Smiley, Velea și ai lor, este că CNA a aprobat ca Vibe FM să revină la formatul tematic-dance, după cinci ani de muzică obositoare, pentru domnișoarele de pension. Postul va avea un nou nume.

Solicitarea postului deţinut de S.C Radio XXI SRL a fost aprobată cu voturi în unanimitate, în şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului din 15 iunie. Evident, alt CNA, nu cel alcătuit preponderant din social-democrați, care au menținut ani de zile standardele coborâte, da, exact în ideea că românul ar trebui ținut în prostie și dezinformare pentru a fi ușor de manipulat.
Vibe FM se va numi One World Radio şi revine la formatul „tematic-dance”, după ce în urmă cu şase ani a solicitat CNA-ului să difuzeze muzică soft.
De asemenea, reprezentanţii radioului au anunţat că schimbarea se produce ca urmare a parteneriatului cu festivalul Tomorrowland, unul dintre cele mai populare din lume.
Practic, One World Radio va difuza timp de două ore pe zi informaţii despre acest festival. De emisiuni se vor ocupa DJ din România.
Parteneriatul este realizat alături de Olanda şi Elveţia, iar postul de radio se va lansa simultan în România şi cele două ţări menţionate.
Proiectul a fost lansat, iniţial, în 2019 în Belgia, pentru a marca 15 ani de Tomorrowland. Ulterior, nu s-a mai extins şi în alte ţări din cauza pandemiei.
Andrada Burdalescu (reprezentat Vibe FM), în şedinţa CNA:
„Vă cerem să fiţi de acord ca Vibe FM să revină la formatul iniţial, la format dance, de această dată într-o variantă de festival şi în parteneriat cu cel mai mare festival din lume – Tomorrowland. Ne-am gândit la un proiect care să ofere o experienţă nouă, să fie un soi de refugiu.
Prin acest parteneriat, România devine parte a unei comunităţi globale reunite în jurul festivalului. De altfel, deloc întâmplător, lansarea acestui proiect este gândit să se lanseze simultan în mai multe ţări: România, Olanda şi Elveţia s-au grupat în încercarea de a le oferi telespectatorilor experienţa unui radio fără graniţe – aşa este One World Radio. Vor fi şi alte ţări care se vor alătura acestui proiect, dar mai la vară. Sunt programe transmise simultan din ţări diferite. Noi vom livra un program local de două ore, în încercarea de a fi parte din această comunitate globală.”

Kandy Reisenauer

Articole asemănătoare

Campaniei de informare APIA

Postat de - 28 februarie, 2020 0
FacebookTwitterCOMUNICAT DE PRESĂ Finalul Campaniei de informare dedicată exclusiv măsurilor delegate de AFIR  către APIA din Programul Național de Dezvoltare…

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *