București, 5 mai 2020 – Kaufland anunță extinderea serviciului de livrare la domiciliu prin Glovo în 11 orașe noi și ajunge la o rețea de 25 de județe din țară, din dorința de a aduce cumpărăturile rapid și în siguranță direct la clienți acasă, în special în această perioadă. Odată cu extinderea, în aceste orașe devine disponibil și serviciul special de livrare la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități, unde costurile de livrare sunt preluate de Kaufland.
În unele orașe, serviciul de livrare la domiciliu pus la dispoziție de Kaufland și Glovo este singurul de acest fel, de care locuitorii pot beneficia în contextul actual.
Astfel, în toate cele 25 de orașe clienții vor putea comanda cu livrare la domiciliu fie prin aplicația digitală Glovo, dintr-un sortiment de peste 2.000 de produse, cu plata prin card bancar sau cash la livrare, în timp ce persoanele în vârstă sau cu dizabilități vor putea apela la linia telefonică dedicată și vor beneficia de posibilitatea achitării exclusiv în numerar a produselor, pentru a le fi cât mai ușor.
Cele 25 de orașe sunt: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați, Pitești, precum și Râmnicu Vâlcea, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Buzău, Slatina, Deva, Alba-Iulia, Târgu-Mureș, Baia Mare și Satu Mare, nou introduse în rețea.
În cadrul serviciului pentru persoanele vârstnice sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, Kaufland România va suporta pentru ei costurile de livrare.
Mai mult, pentru a-i sprijini în această perioadă și pentru că nu folosesc metode electronice de plată, în cazul acestor comezi, beneficiarii serviciului special vor putea plăti ramburs produsele, la livrare, folosind doar numerar. Comenzile pot fi plasate la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland din apropierea locuinței, în limita a 25 de kg și a sumei de 250 de lei per comandă.
Împreună cu voluntarii Fundației Regale Margareta a României, echipele Kaufland și curierii Glovo lucrează intens pentru a onora toate livrările în aceeași zi.
Numărul de telefon la care pot apela atât beneficiarii, cât și însoțitorii acestora rămâne 0720.00.95.95 (tarif normal), apelabil în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-20:00 și duminică: 08:30-19:00.
Kaufland România înțelege că #ResponsabilitateaFaceDiferența și rămâne alături de toți clienții din țară în această perioadă și îi asigură că magazinele vor rămâne deschise și vor fi în continuare bine aprovizionate, în orice scenariu.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.300 de magazine în 8 țări, 132.000 de angajați și o rețea de 129 de magazine în România. În 2019, Kaufland România a primit pentru a treia oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132.
Despre Glovo
Glovo este o aplicație de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice produs, din și în orașul în care se află.
În aplicație există categorii predefinite, de unde utilizatorii pot alege în funcție de ce își doresc să comande – Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie sau Băuturi. În plus, prin butonul „Orice”, utilizatorii pot comanda orice doresc din orașul lor, cu condiția sa se încadreze în dimensiunile cutiei Glovo și să nu depășească 9 kg.
Aplicația s-a lansat pe piața din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 25 orașe din România, respectiv București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Buzău, Slatina, Deva, Alba-Iulia, Târgu-Mureș, Baia Mare și Satu Mare. Pentru mai multe informaţii, descărcați aplicația: https://glovoapp.com/ro_RO/buc/